۱۳۸۷ خرداد ۱۵, چهارشنبه

اصفهان - شاهین شهر

تازگیا یه سفر داشتم به شاهین شهر که جزء استان اصفهان و یکی از شهرای اونه.

تو این سفر چیزای جالب و عجیب غریب و با حالی دیدم که دوست داشتم بهتون نشون بدم و توضیح بدم:


جدولِ بنفش:

این واقعا برام جالب بود چون تا حالا نظیرش رو ندیده بودم. خیلی عجیبِ که بلوارهای یه شهر این رنگی باشه، معلوم نیست شهردار چه فکری کرده که این کار رو انجام داده، شاید چون رنگ سالِ این کار رو کرده ولی بازم دلیل نمیشه که عرف رو زیر پا گذاشت. به هرحال این یکی از عجایب بود.



لباس عصر ! :


من که تخصص زیادی در این زمینه ندارم ولی می دونم که لباس شب داریم ولی لباس عصر رو دیگه خدا می دونه که چیه. حالا اون هیچی، یکی بیاد برا من بگه که طبقه بالاکسا یعنی چی؟!

(تو پرانتز این رو بگم که این مغازه توی خودِ اصفهان بوده ولی چون تو همین سفر بود لازم دونستم که پستش کنم.)



نیازمندی به فروشنده:


اینجا نوشته: " یک فروشنده خانم با روابط عمومی بالا(مسلط به کامپیوتر)"

از کی تا حالا روابط عمومی بالا شده تسلط به کامپیوتر؟ جدا کسی که این رو نوشته هدفش چی بوده؟ روابط عمومی یا کامپیوتر؟

من که از این سوژه هیچی نفهمیدم!


Yabo !!! :

این یکی زیاد ربطی به شاهین شهر نداره ولی چون اونجا دیدم گفتم به شما هم نشونش بدم.

تا حالا همچین برند مسخره ای ندیده بودم، حتی چیزی هم در موردش نشنیده بودم ولی خیلی باحاله، گامی نوین در صنعتِ موسیقی بود. اگه این برند خارجی باشه و مربوط به داخل نباشه که هیچ، ولی اگه داخلی باشه واقعا محشره.(البته اگه خارجی هم باشه من ترجیح می دم که یه همچین چیزی وارد کشور نشه.


جوونهای شاهین شهر :

نکته ی مهمی بود که من دیدم، همه ی مردم می گن نسل جوون بی هدف و بی انگیزه و خوش گذرون هستن و این موضوع رو می شه به طور واضح اونجا ببینید.

پسرا صبح که از خواب بیدار میشن، صبحانه رو می خورن و می رن تو خیابون و مردم رو دید می زنن تا وقت ناهار، بعد از ناهار هم یه کم استراحت می کنن و طرافای ساعت 5 دوباره می زنن بیرون و به کارشون می رسن.

خوش به حالشون، همشون سرکار هستن و به یه کاری مشغولند، مثل اینکه شغل شریفی هم هست (البته از نظر دختراشون).

من حدود 1ماه اونجا بودم و روزِ دوم دیگه کل پسرا تکراری شده بودند، دیگه خودتون ببینید که قضیه چیه.

البته تو تهران هم یه زمانی به قول معروف سر چهار راه وایسادن مد شده بود ولی این موضوع مربوط به خیلی وقت پیش میشه ولی خدا رو شکر که من هیچ وقت جزء این علافها نبودم.

دخترا هم وضعیتِ مشابهی داشتن ولی به شکل دیگه.

به هر حال نکته ی جالبی بود که لازم می دونستم بگم.

البته اینم بگم که آدمای کار درست زیادی هم اونجا هستن که این وضعیت رو ندارن و خودشون هم از این قضیه خیلی شاکی هستن. برای نمونه چند تا از دوستای صمیمیِ خودم.


شبکه ی ارتباطات سیار :

وای نمی دونید اونجا چقدر وضع خطهای همراه اول خرابه، واقعا افتضاحِ (افتضاح به معنای واقعی)، فکر کنم تعداد مشترکین بیشتر از ظرفیتِ مخابرات باشه، دقیقا همون مشکلی که ما یک سال پیش تو کرج داشتیم و با کار افتادن اپراتور دوم مخابرات حل شد.


Drivers! :

همه اونجا به قول معروف به پا درایور هستن.

وافعا وحشتناک و عل اللهی رانندگی می کنن، البته رانندگیِ اصفهانی ها از این نظر زبان زد خاص و عام است.


کرایه تاکسی :

یه چیزی که من خیلی باش حال کردم همین بود. کرایه ی یه خط که اینجا 150 تومانِ، اونجا فقط 50 تومانِ !!

یه دونه ماشین دربست کردم 300 تومان !!

یه آژانس گرفتم 700 تومان !!

واقعا خیلی خوبه، اونجا دوست دارید هی ماشین دربست کنید.


و خیلی چیزهای دیگه که من دیدم و یادم نیست و یا اصلا ندیدم ...

۳۹ نظر:

ناشناس گفت...

واقعا كه خيلي خوب اين شهرو توصيف كرديد به خصوص جوانها را يكي دو ماه پيش آنجا بودم من هم از ديدن جدول بنفش تعجب كردم ولي بااين همه شهر تميز ي است كه با توجه به وسعتش امكانات خوبي دارد

ناشناس گفت...

عزیزم زیاد کرایه دربستی که گفتی عجیب نیست.فکر کنم بتونی تو 15دقیقه 2یا3بار کل شهرو دور بزنی.

ناشناس گفت...

با سلام :
دوست عزيز هيچوقت به ظاهر نوجه نكنيد . در هر شهري ميتوان شخصيت هاي مختلفي رو پيدا كرد . امادربعضي شهر ها به دليل وسعت كمتر خطا ها بيشتر از نكات مثبت قابل رويت هستند .

در شاهين شهر همه علاف نيستن دوست عزيز .....فقط چون شهر كوچيك هست شما آدم هاي توي خيابون رو زياد خواهيد ديد ..

به هر حال موفق باشيد دوست عزيز .

ناشناس گفت...

vaghean ke!!!
shahre bein tamizio ghashangi ta hala dide boodi hala shahre khodetoon kahily ghashange?
beghole nazarate doostaye ghabli shahin shahr koochike be khatere hamin momkene too yek rooz ye nafar ro 100 bar bebini vase hamin fekr mikoni hame alafan.dar har shahri khoobo bad peyda mishe vali dar har soorat paris koochoolooye khodemoone khali ham doosesh daram

ناشناس گفت...

فق اینو بگم هیچ جای ایران شاهین شهر نمیشه

سید احمد ابطحی گفت...

عجب از این همه هنرمندی شما در توصیف این شهر مرد مومن این چه عینک بد بینی است که به چشمت زدی از این همه خصوصیات منحصر به فرد این شهر فقط جوانانش رو دیدی اینجا سر امد شهرسازی و فرهنگ شهروندی امکانات شهری ارامش تمیزی نهایت تلاش شهرداری برای ارایه امکانات شهری با بالاترین ورجن روز از جمله تالار شیخ بهایی ترمینال برون شهری کتابخانه مرکزی تعدد و تنوع فرهنگسرا ما ست اینجا شاهین شهر است شهری که کمترین امار بیسوادی را دارد شهر نفتی ها

Phoenix گفت...

سلام به همگی
هر چیزی جنبه ی خوب و بدی داره.
همه ی ما در مورد ترک ها جک می سازیم و میگیم ولی قصد بدبینی نداریم که، جنبه طنز داره. یعنی ما میایم اشکالات رو در کالبد طنز بیان می کنیم. اتفاقا من شاهین شهر رو خیلی دوست دارم به خاطر کوچیکیش و تمیزیش و خلوتیش و پتانسیل بالاش برای پیشرفت.
اینکه من این مشکلات رو بیان کردم فقط به این خاطر بوده که بر طرف بشن.
نباید سر هر چیزی تعصب خرج داد، خیلی جاها تعصب مانع پیشرفت آدمی میشه.
ممنون از نظرات دلگرم کنندتون.

ناشناس گفت...

سلام
من یه دختری از شاهین شهری هستم که شما نظرتون راجع بش اینطوری بود که گفتین خواستم بگم دوستای غزیزی که گفتن هرشهری توش خوب و بد داره راست گفتن اما توی اکثرشهرای دیگه در کنار تفریحشون به کاروزندگیشون هم میرسن و ... اما متاسفانه توی شاهین شهرفقط به تفریحشون میرسن و پسراش خیییییییلی الکی خوشن
به امید اینکه یه روزی بازم بیاین شاهین شهراما این دفعه شاهین شهرو بهتر از قبل ببینید.

ناشناس گفت...

سلام به آقای سیمرغ!
دوست دارم اول از همه در مورد انتخاب این اسم بدونم.
از شاهین شهر این چنین گفتی چس این چنین هم بشنو:
1- شما گفتی 1 ماه اونجا بودی! امیدوارم به علافی نگذشته باشه! چون گفتی دیدی آدمها تکراریند!
2- شاهین شهر سبز ترین شهر کشور است با 10 مترمربع فضای سبز برای هر نفر.
3- دومین شهر با سواد ایران با 98 درصد.
4- شهری که بیش از 8000 اقلیت مذهبی در کنار دیگر مردم زندگی می کنند.
5- یکی از با فرهنگ ترین شهر ایران
6- اولین شهر در ایران که زباله های آن هر روز جمع آوری می شود و این یعنی یکی از تمیزترین شهرهای ایران.
7- این شهر در گذشته محل اقامت کارکنان شرکتهای آمریکایی از جمله "بل"، "گرومن"، "نورث گروپ"و... بوده و طرح اولیه توسط شرکت آمریکایی "ویلیامسون" داده شده است، بنابر این نشان از کلاس شهری این شهر دارد.
7-این شهر اولین شهر مورد آزمایش طرح نظام آموزشی "ترمی -واحدی" بوده است.
8-اگر در این شهر نشانی از بی هویتی دیده می شود، به خاطر این است که از قومیت های سراسر کشور در این شهر زندگی می کنند و شهر کوچک است.
9- شاهین شهر الگوی توسعه ی شهری در ایران محسوب می شود.
و بسیاری از محاسن دیگر که البته معایبی نیز دارد ولی شما تنها معایب را نشان دادی و آن هم آگهی نیازمندی!! سعی کنیم در زندگی به دنبال معایب دیگران برای خندیدن نباشیم بلکه در جهت رفع آنها بر آییم.
من هم یک شهروند شاهین شهری هستم و همیشه در جهت رفع زشتیهای شهرم تلاش میکنم.
یک دانشجوی مهندسی معماری که زیاد خیابان فردوسی پیداش نمیشه!

Phoenix گفت...

سلام به همگی
من اتفاقا 2 ماه یه بار شاهین شهر هستم. خیلی هم به شاهین شهر علاقه دارم و در آینده حتما در اونجا سرمایه گذاری میکنم. به تعداد موهای سرم هم شاهین شهر رفتم و خواهم رفت.
دوستان عزیز نمی دونم چرا شماها انقدر تعصبی برخورد می کنید، هر شهری مشکلاتی داره، ولی من که نیومدم اونجا رو به مسخره بگیرم چون که شاهین شهری ها رو کوچیک کنم، فقط هدف طنز بود.
من عکس زیاد می گیرم و سوژه زیاد میبینم ولی چون بیشترین عکسها مال اصفهان بود اسم این پست رو اینطوری گذاشتم، وگرنه هدف نشون دادن عکسها بود.
به خدا انقدر سوژه زیاده که حد نداره، تو همین شهر ما انقدر من در طول روز می خندم که حد نداره. این که دیگه تعصب نداره که شما این رو به خودتون میگیرید.
شماها حتما میدونید که نقشه ی شاهین شهر شکل یک شاهین هست، این آدم رو متحیر می کنه.
در ضمن من خودم رو جز بچه های شاهین شهر میدونم چون خیلی بهش علاقه دارم.
تازه من که از شهر انتقادی نکردم، بیشتر موردهایی بود که دیده بودم. تنها انتقاد من از شهر جدولش بود که برای عید 87 رنگ زدن که خیلی برام جالب بود و پسرای علاف توی فردوسی.
گفتن اینها بده؟
خود بچه های شاهین شهر هم از این قضیه می نالیدن، تعجب می کنم از تعصب شما.
ممنون که وبلاگ من رو میبینید، لطفا بقیه پستها رو هم مطالعه کنید.

Phoenix گفت...

راستی در مورد اسمم پرسیدید.
فونیکس به معنای پرنده ی افسانه ای هست که تو فرهنگ ایرانی پرنده ی افسانه ای ایران زمین سیمرغ هست.
ولی منظور من این نیست
منظور من ققنوس هست، که علاقه ی زیادی به افسانه های مربوط به اون دارم و از مدتها قبل لقب بنده بوده و هست.
ققنوس به زبان انگلیسی فونیکس ترجمه میشه که لقب بنده در واقع فونیکس هست نه ققنوس.
ممنون :)

ناشناس گفت...

من بچه شاهین شهرم و 25سال سن دارم و قرار است تابستان امسال برای همیشه به تهرن بروم چون با دختری تهرانی عقد کردم و اون به من گفت که باید به تهران بیایم. البته خودم هم تهران را خیلی دوست دارم چون از سرعت خوشم می آید.

ناشناس گفت...

salam man y dokhie shahin shahrian,aslan az tosifetoon khosham naumad,dg be khodetoon ejaze nadin jaii ro tosif konin,

Antibasiji گفت...

salam man bache shahin shahram, vaghean moteasefam vase shahin shahriyaye bi janbe...shomaei ke migi ba farhangtarin jaye iran shahin shahre manzooret in masjed soleymoonias ke har rooz chaghoo keshi ra mindazan???? khodaeish chi dare shahin shahr??? faghat ye mosht adame nafahm ke zahereshoon male parise bateneshoon male dahate... vali khob doos daram shahin shahro ba hameye adamaye mozakhrafesh

shervin گفت...

salam damem vaghan gol gofti .khodam 3 sal bacheye shahin shahr bodam vaghan rast migi hamashon hamin joriyan. zeyde khodam bacheye shahin shahre weblageto dide bod narahat shode bod behesh goftam haghighat talkhe vali bayad bavar kard. ok weblaget kheyli khob bod damet garm bye bye.

ناشناس گفت...

درسته كه شايدبعضي بچه هاي شاهين شهر دنبال دختر بازيشون باشن ولي فساد تو اين شهر از هر شهر ديگه اي تو اصفهان كمتره

ناشناس گفت...

سلام من ساکن شاهین شهرم.کاملاً موافقم که آدم بیکار و سرخوش زیاد داره. متاًسفانه ر روز هم بد تر میشه. ولی مثله اینکه شما هم از همه بیکار تر بودین و هر روز تو خیابون!

ناشناس گفت...

سلام .
من ساکن شاهین شهر هستم18 سال تکواندو کار میکنم و 7 سال عضو تیم ملی هستم امسال من تو شاهین شهر زیاده .در ورزشهای(دومیدانی.بسکتبال.هندبال.ووشو.کنگ فو.فوتبال و.... )میخواستم بدونم تو کدوم شهرستان اینقدر ملی پوش هست دوست عزیز.

ناشناس گفت...

من اسمم عماد و 17 سالمه و ساکنه شاهین شهرم.دوستمون که گفت تیم ملی تکواندو هست من هم تو تیم ملی جوانان بسکتبال هستم تازه مجتبی بلبکه هم تیم ملی فوتباله و ...این که جدول بنفشه حرفه مفته من ریدم به تو که تو وبلاگت از شاهین شهر خواستی بدی بگی.حواست باشه اگه یه بار دیگه بیای شاهین شهر ببین چه بلایی سره همون فردوسی سرت میاریم.0312

Phoenix گفت...

بله
اینم از فرهنک برخی(باز هم تاکید میکنم که برخی، نه همه) از ساکنین شاهین شهر.
عماد جان، عزیز دلم، فرزندم، بنده از شهر شما فقط یکسری انتقاد کردم نه توهین!
شما تا حالا از هیچ چیز انتقاد نکردید؟
پس منطقی اینه که باید بالای سر همه ما زور باشه، چون انتقاد کردن معنی نداره.
بازم ممنونم از همه :-)

ShIrAz گفت...

@ emad :
age u time melli basketball hasti pas man Messi hastam digeh
Vali dar kol az akhlaghet khosham nayomad
To madreseh behemon migoftan avval akhlagh dovvom dars sevvom varzesh
Mesleh inke shoma az on 2ta avvali bahrei nabordid :D

روزبه گفت...

با سلام
من ساکن شاهین شهر هستم و به نظر بنده شما در صحبتهاتون دچار سفسطه کلامی شده و به واقع آنها از واقعیت به دور هستند.اینکه با قرار دادن چند عکس که ممکن است در هر شهر دیگری پیدا شودمطمینا توصیف مناسبی از مجموعه یک شهر نیست.در رابطه به جدول بندی هم که نمی دونم تحصیلات شما چقدر است یا اصلا تحصیلاتی دارید ولی رنگ بنفش یکی از رنگهایی است که به شدت در مبلمان شهری به کار می رود.(با توجه به رشتم عرض می کنم).شما نام از جوانان این شهر بردید اصولا جوان به فراخور سنشان احتیاج مبرم به نشاط و تفریح دارد ولی به دلیل کوته فکری عمال حکومتی و بخش کوچکی از مردم بزرگ ایران این حق را به ناحق در زمینه های گوناگون از ایشان سلب می کنند و حتی چشم دیدن کوچکترین تفریح را برای این قشر مورد ظلم قرار گرفته ندارندو بایستی یادآوری کنم که شاهین شهر نسبت به جمعیتش بیشترین تعداد دانشجو را در کل شهر های ایران دارد امیدوارم منظورم را از نسبت به جمعیت شهر بفهمید.و بیشترین فضای سبزنسبت به وسعت شهر و داشتن جوانان با نشاط که هنوز نفس می کشند بر خود می بالدو شما اگر از این پویایی دلگیرید میتوانید به شهرهای زیادی از قبیل کابل قندهار ریاض و ... مشرف شده تا با فضای فرهنگی شما همخوان باشد.
و عرض خود را با این جمله به پایان می برم که نقد عملی مورد ستایش و پسندیده است و هر چیزی را می توان مورد نقد قرار داد ولی بایستی منطقی وعلمی باشد.

پايدار گفت...

سلام.
من به شهر هاي مختلفي سفر كردم و هيچ جا رو مثل شاهين شهر با فرهنگ و با كلاس نديدم.
واسه همين تصميم گرفتم كلوپ اتومبيلراني پايدار رو توي شاهين شهر بوجود بيارم.
ميتونين به وبلاگ سر بزنين:
www.shahinshahrroads.blogfa.com

ناشناس گفت...

واااااای من اصلا پشیمون شدم پامو تو شاهین شهر بزارم با این نضراتی که اینج میدن!!

Phoenix گفت...

واقعا برای خودم و فرهنگمون متاسفم که انقدر تعصبی به یه چیز نگاه می کنن و اصلا دقت نمی کنن که من دارم چی میگم.
برای من شاهین شهر فوق العاده دوست داشتنی بود ولی الان از داوری کردن مردمش، واقعا این شهر و مردمش از چشمم افتادن، یعنی اینه فرهنگ غنیتون؟
البته به هیچ وجه با آدمای بزرگ اون شهر منظورم نبود و توهین نمیکنم.
اونا که بزرگوارن خودشون می فهمن که چی دارم میگم.
ما روزی هزار بار توی شهر خودمون سوژه میبینیم و نشون میکنیم ولی نه توهینی به مردم میکنیم نه به شهر نه به هیچ چیز دیگه و نه حتی منظور اینه که شهر و آدماش به هیچ دردی نمیخورن.
واقعا برای خودم و بعضی ها که اینجا نظر دادن متاسفم.

Phoenix گفت...

آهان، یه چیزیو یادک رفت بگم:
وقتی کسی یه سفر میره برای تفریح، پس سعی میکنه از تمام فرصتش برای تفریح استفاده کنه پس تعجبی نداره یه مسافر زیاد تو شهر بگرد و دوستاش رو ببینه.
من اونجا دوست زیاد دارم.
درضمن چون محل اقامتم خیابون فردوسیه، پس فقط کافی بود از خونه بزنم بیرون تا چهره های تکراری رو ببینم.

ناشناس گفت...

اونایی که گفتن پشیمون شدن شاهین شهر بیان نیان مگه کارت دعوت فرستادن واستوندر ضمن جدولای شاهین شهر رنگ و وارنگ نیست همه جاش رو اصول ساختن اون مسجد سلیمانیایی هم که گفتن تو جاهای بی کلاسی مثل خیابون گلدیس میشینن فقط دیگه نگو من شهرم دوس دارم هر کی راجبش حرف بزنه تو روش بلند میشم بای

ناشناس گفت...

سلام به تمام شاهین شهری های عزیز
من سینا هستم 21 ساله اهل شاهین شهر
کسی می دونه بی ال چیه؟؟؟؟؟؟[تعجب]
دنبال یک دوست بی ال مهربون و زیبا زیر 20 سال می گردم.من مخالف همجنس بازی هستم. و فقط دنبال یک دوست بی ال زیبا میگردم.من دنبال یک دوستی پاک هستم. هر کس اهلشه بهم ایمیل بزنه و خودشو معرفی کنه[قلب]
اینم ایمیلمه perfect_joojoo@yahoo.com [گل]

نفس گفت...

من خوزستانيم اما شاهين شهر زندگي مي كنم.حدود 3سال بيشتر نيست كه اومدم.اما من روااااااااااااااااانيه اين شهرم.درضمن اينم بگم كه اينجا همه براي گردش بخصوص 5شنبه ها ميرن فردوسي.كه خيليييييييييييييييييييي مقدس به نظر من

ناشناس گفت...

دوست عزیز ما دنبال زیاد کردن فرهنگ ایرانیم میبینی ایرانیها تا به حال شهر به این با فرهنگی ندیدن که اینا رو میگن عشق است بچه های شاهین شهر

ناشناس گفت...

سلام.من شاهين شهري نيستم اماازبد روزگار عاشق يه پسرشاهين شهري شدم كه اونم تا اونجا كه ميتونست اذيتم كرد.الان ديگه ازش جدا شدم چون نميتونستم آزار واذيتشا تحمل كنم.اماهنوز تو قلبمه وهر جند وقت يه بار به عشق اون ميرم شاهين شهر.به نظر من شاهين شهري ها تو ايران مثل آمريكاييها تو دنيان،نمي گم خوب يا بد فقط نظرما گفتم.شهرشون خيلي قشنگه،مردمش حسابي غربي شدن اما فسادوحشتناكه.اولين باري كه اومدم اونجا دلم براي عشقم سوخت وتصميم گرفتم اونا از اونجاببرم.بهرحال اميدوارم زندگي خوبي در شاهين شهر شهر شيطان(به نظر من اين بهترين عنوانه)داشته باشيد.

ناشناس گفت...

دختراتون خیلی محشرن...................بسراتون که نگو ونبرس؟

ناشناس گفت...

بد بختا شاهین شهرو پولدارای بختیاری ساختن اگه لرا ازین شهر سرمایشون بکشن بیرون اوضاع شهر بهم میریزه تازه اگه ما مسجد سلیمانیمی شما ها یه مشت دهاتی بودید که اومدید تو این شهر حالا که به زمیناتون خورد ادم شدین گر چه...

ناشناس گفت...

من عمادم از شاهین شهر حدود 18 سال هم هست که شاهین شهرم 18 سالمم هست/و تو نظرات بالا گفتم که بسکتبالیستم/من از نظر همه راجع به شهرمون ممنونم و همه جا بدو خوب داره شاهین شهر هم مسجد سلیمانی های خون گرمو داره و هم خوزستانیهای ماه/تو که اومدی شاهین شهر چرا راجع به خوبیهای شهر نگفتی؟؟؟؟شاهین شهر تو خیلی چیزا حتی تو ایران لنگه نداره/زیبایی شهر فرهنگ بالا تیپ آدماش از دخترو پسرو پسرو جوون همه خوش تیپو تحصیل کرده اند تو یه سری به بقیه شهرستان های اصفهان بزن تا بفهمی شاهین شهر بهشتههههههههههههه/دفه بعد اومدی پاریسمون نرو دنباله الافیه یه موش الاف برو دنباله فرهنگاشش من نوکره همه شاهین شهریام و اینجا رو با هیچ جا عوض نمیکنم0312ok

مریم گفت...

چرا اینقدر فحش میدین................کلاس داره.بی خیال.من دنبال یه دوست بسر باحال شاهین شهری با مشخصات دانشجو،بالای 25 سال(حوصله بچه داری ندارم)،کم حرف(من بعد از 5دقیقه حرف زدن یا گوش کردن مغزم هنگ می کنه) میگردم.میشه راهنماییم کنین.

ناشناس گفت...

بی خود کردی درمورد شهرم ضر مفت زدی

بی جنبه تو دست و پای همینم نداری بیای الافی بدبخت

admin گفت...

با سلام.فقط لازم دونستم که بگم همین سطحی نویسی ها هست که باعث ناراحتی میشه.
پس به اینا هم توجه کن.

- سبز ترین شهر کشور از نظر سرانه درخت و طبیعت مصنوع.

-تحصیل کرده ترین شهر ایران

-به لحاظ تعداد فرهنگسرا هم که مشخصه دیگه و گفتن نداره.
لازم به ذکر هست که خوش برخوردترین،باکلاسترین وشیکپوشترین مردم ایران هم سعی میکنیم که باشیم.
مثلاًچرا به فواره های رقصان پارک فردوسی اشاره نکردی که حتی توی تهران هم وجود نداره؟
در ضمن برادر من تهران که دیگه همه رفتن و خیلی ها مثل من توش زندگی کردن.نمیگم بده.ولی خوب بزرگترین بدیش اینه که مردمش (اکثریت نه همه)با عقده زندگی میکنن.به فیسبوک که نگاه کنی میبینی که همه از نیاوران و شمرون هستن یا تهرانپارس.خلاصه اینکه دیدتو بهتر کن و واقعی بنویس.
با سپاس
کاوه

ناشناس گفت...

افشین هستم و از اینکه امروز وقتمو برای خوندن این مطالب صرف کردم خیلی ناراحتم هرچند که یاد گرفتم که هر چیز بی ارزشی ارزش یکبار خواندن داردو تو داشتی.بلد نیستم بی احترامی کنم اما از اینکه هر کسی در این روزگار امکان نوشتن پیدا کرده خوشحال و متاسفم.وقتی خواستی بنویسی خوب نگاه کن و خوب فکر کن و بجای دیگران قضاوت نکن و صادق باش.

ناشناس گفت...

باسلام از این که به شهر ماآمدید خوشحالم.یک گله داشتم واون این که هر چی رو که توی اصفهان می بینی به نام شاهین شهر ننویسید چون ماهیچ صنمی با اصفهانی ها نداریم.این که جووناش توی خیابون هستن به خاطر اینه که شاهین شهری ها به فرهنگ غربی نزدیک شدن این پدیده روتوی آمریکاهم میشه دید که بهش رومینگ میگن ومتاسفانه توی شاهین شهرهم مد شده. به هر حال از این که نظرت روگفتی خوش حالم همونطور که شاید من هم کرج رو از دید خودم توصیف کنم.به هر حال ما شاهین شهری هاعاشق همه اقوممون از کرد وترک ولر وبلوچ هستیم و کنار هم باصلح زندگی می کنیم و خود من به شخصه شاهین شهر رو به خاطر پارکهای زیباش ،خبابانهای تمیزش جوونهای تحصیلکردش مردم بافرهنگش و دخترهای بسیار زیباش که زیبایی اونهاروهیچ جای دیگه ندیدم و شهردار با سلیقش دوست که دارم هیچ می پرستمش.بازم به شهر ما سر بزن ما رو خوش حالمی کنی.