۱۳۸۷ آذر ۲۹, جمعه

پاستیل شب یلدا !

واااااااااای بچه ها این ظرف رو نگاه کنید:

حالا اگه 4 برابرش جلوتون باشه چیکار می کنید؟

من که دارم از دل درد میمیرم، با اینکه زیاد نخوردم و مامانم میگفت: "برای مهمونی فردا هم بذار"

اینا عشق من هستن، باید روزی حداقل یه بسته بخورم. تنها کسی که تو دانشگاه روش میشه پاستیل دستش بگیره و به همه تعارف کنه منم.

کاشکی به جای آجیل شب یلدا، پاستیل شب یلدا داشتیم و همه می خوردن.

البته از امسال به بعد، پاستیل هم به آجیلای شب یلدای خونه ی ما اضافه شد.

مامانم از اونجا که علاقه ی بسیار زیاد من رو به پاستیل می دونست، امسال در حرکتی کاملا غیر منتظره، تصمیم به اضافه کردن پاستیل به آجیلهای شب یلدا کرد و ما را از کرده ی خود بسیار خرسند و راضی نمود.


شب یلدای همتون پر از خنده و شادی.

براتون آرزو می کنم که شب یلداتون، شبی پاستیلی باشه.

۴ نظر:

ناشناس گفت...

vaaaaaaaaay che khoshmazast!!! yaldaye to ham mobaraaaaaak!!! boooooooooos

ناشناس گفت...

yaldaye ghashangi dashte bashi hamishe arezo mikonam hamin ghadr khoshhalo sare hal bashi.......

ناشناس گفت...

che pastila khoshkeli !!
kash mishod az ina ham vase manam befresti
dar har soorat khosh bashi

ناشناس گفت...

salam
agha manam pastil mikham yadet bashe bem bedi vagarna bad mibini
khosh bashi.bybye